Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJA

Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionych produktów. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@dlapsiaka.pl. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami oraz jeśli zawiera opakowaniem.

Rezygnacja z zakupu:

  1. Wypełnij formularz zwrotu - uzupełnij dane zamówienia oraz produktów - (plik) formularz zwrotu.
    Prześlij wypełniony i podpisany formularz w terminie 14 dni od dnia odbioru zamówienia na adres mailowy:
    reklamacje@dlapsiaka.pl, tel. +48 797 743 752 lub pocztą na adres:
    dlaPsiaka sp. z o.o.
    ul. M. Grażyńskiego 40
    43-300 Bielsko-Biała

  2. Towar wraz z formularzem spakuj do opakowania lub koperty i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Pamiętaj o właściwym zabezpieczeniu zwracanego produktu na czas transportu. Prześlij paczkę na wskazany wyżej adres.

Informacje dotyczące zwrotu pieniędzy otrzymasz mailowo w terminie do 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Termin może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem lub dostarczenia potwierdzenia nadania.
Forma zwrotu zależy od metody płatności, jaką wybrałeś w trakcie składania zamówienia.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych na koszt odbiorcy.

Reklamacja:

Jeśli produkt okazał się wadliwy lub uszkodzony możesz złożyć reklamację.

Wypełnij formularz reklamacyjny - (plik) i prześlij na adres kontakt@dlapsiaka.pl

Przyśpiesz reklamację, dokumentując uszkodzenie lub wadę zdjęciami.

W przypadku reklamacji karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr. partii produkcyjnej, który znajduje się na odwrocie opakowania.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu. Adres zwrotu:
dlaPsiaka sp. z o.o.
ul. M. Grażyńskiego 40
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem "Reklamacja",
adres mailowy:
reklamacje@dlapsiaka.pl,
tel. +48 797 743 752.

Prosimy aby odsyłane produkty były czyste (umyte/wyprane) i zabezpieczone na czas wysyłki.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.